segunda-feira, 11 de julho de 2011

Vigo Transforma


Hola a todo el mundo

O sábado 2 de Julho era o dia grande do Vigo Transforma, e claramente o mais apetecível. Principiava com Hola a todo el mundo, grupo que redime o conceito freqüentemente aborrecível de "indie espanhol". Tenhem algumas boas canções e dam o pego com o som; mais que suficiente para começar o festival com boas vibrações e indo para arriba. Nom seguiu assi a cousa com Russian Red. A popular cantante (mais bem impopular, ultimamente) veu moi acompanhada (moitas guitarras) e evitou a fragilidade que figera tam populares as suas primeiras maquetas, mas sem animar verdadeiramente o panorama. Nem bem nem mal...


Yann Tiersen

Pouco ou nada sabia de Yann Tiersen aparte de ser "o da banda sonora de Amelie". Abofé que essa etiqueta nom o define em absoluto; a sua música picotea em moitos sítios e evita a classificaçom fácil. A mim por momentos pareceu-me post-rock do bom, mas noutros momentos nom saberia dizer o que. Em qualquer caso, foi intenso e convincente, deixando-me com a vontade de escuitar mais cousas suas. Seguiam The Pains of Being Pure at Heart, de quem alguns esperavam pouco e eu moito. Com dous discos no haver, levam facturado algumas das pérolas pop ruidoso mais adoráveis dos últimos anos. Mas ao vivo nom fôrom quem de reproduzir o efeto; falta-lhes presença e rotundidade no som... ou assi foi nesta ocasiom. Suponho que tampouco me perdera tanto naquel Paredes de Coura no que chegáramos tarde ao seu concerto por apurar de mais a botelha de licor pola tarde!


The Pains of Being Pure at Heart

Vinham despois The Gift. A já veterana banda portuguesa tem alcançado altas cotas de emoçom nalgum tema, mas por alguma razom o seu direto pareceu-me mais bem vulgar; talvez fosse o feito de ter altas as expectativas. E para rematar, os cabeças de cartel, dEUS. Estes si que nom defraudam, e desde o princípio dérom uma liçom a, p.ex., The Pains, de como soar contundentes e ao mesmo tempo melódicos. Sempre elegantes, ratificárom a boa impressom que causaram em Paredes... isso si, polo pouco tempo que os vim, apenas os primeiros temas (M.C. teimava em ir para casa).



Sem comentários: