quarta-feira, 12 de fevereiro de 2014

Dorian Wood em Vigo



Dorian Wood vem de somar-se à lista de artistas que me descobriu o Sinsal. O americano anda de gira de apresentaçom do seu terceiro disco, "Rattle Rattle", o primeiro que parece ter suscitado algum interesse. Mália nom conhecê-lo de nada, as comparações com gente como Tom Waits, Nick Cave, David Tibet (símil fora de lugar, ao meu ver) ou Antony Hegarty (suspeito que tam só por nom ser heterosexual), assim como a recomendaçom do Moi, conseguírom que lhe prestasse atençom. E como as canções suas que puidem escuitar confirmaram as boas críticas, decidim-me a i-lo ver ao auditório do concelho, o passado 23 de Janeiro. Foi uma boa decisom, já que assistim a um concerto especial, desses nos que o artista consegue meter-te no seu mundo íntimo e qualquer cousa que fai no escenário semelha cobrar especial sentido. Já desde o começo criou-se uma atmosfera recolhida, propícia para as suas canções, as quais adoitam ter um desenvolvimento imprevissível. Um exemplo: "Glasselalia", maravilhoso tema longo que vai e vem entre arrebatos instrumentais, para rematar num tour de force vocal entre el e ela que foi para mim o momento mais memorável da noite. Certamente trata-se duma música peculiar, que se move entre a calma e o tormento, a introspecçom melancólica e o exorcismo doloroso, e para a qual a qualificaçom de "mui persoal", freqüentemente absurda, resulta-me mui acaída. Um repertório quase sempre em inglês, salvo excepções como a cançom-fetiche "La cara infinita", tremenda, que repetiu em duas interpretações bem diferentes, escolhendo-a para fechar o concerto no bis. 

Sem comentários: