quarta-feira, 13 de agosto de 2014

Outra volta polo Eume: do encoro à central da Ventureira


Depois de meio ano sem publicar nada, retomo o blogue com umha postagem "clássica": um percorrido polo Eume, um dos meus lugares prediletos. Já é a 6ª vez que o fago, e espero que nom seja a derradeira, porque ficam mil recantos por mostrar. Desta volta partimos da represa do encoro e fomos, sempre pola beira direita do rio, até a antiga central elétrica da Ventureira, hoje em desuso.

 O encoro

Árvores à beira do encoro

Augas abaixo da represa

 Montes vistos desde a canteira

Na canteira, com a fervença ao fondo

 Uces e lajes

Rocha-balea

 Restos do incéndio, canteira e encoro

 Baixando cara Teixido

 Canle em desuso

 Fervença na baixada à Ventureira

 A poça baixo a fervença

Arqueologia industrial (I)

 Arqueologia industrial (II)

 Já abaixo, acarom da central

 Central abandonada

As augas turquesas da central nova

2 comentários:

Heutor disse...

As infraestruturas humanas abandonadas acho-as dumha beleza muito particular, e a combinaçom na ocorrência é ótima. A poucos metros da minha moradia há um caminho de ferro abandonado, sobre o que a floresta está a crescer e os animais a aninhar. Tem também algo louco, mas isso parece bem mais sereno.

Sr. J disse...

Héutor, comparto contigo a atracçom polos restos industriais abandonados. O que hai lá no Eume é umha central em desuso, a da Ventureira, da que se conserva totalmente o edifício, e ainda tem dentro a maquinária, ademais nos arredores estám essas canles com os seus elementos reguladores... bem fermoso, na minha opinio. Por suposto, estando no país no que está, está todo um estado de abandono absoluto, a ninguém com responsabilidade no tema se lhe ocorreu "musealizá-lo" nem tam sequer um pouquinho. Isto noutros lares sairia nas guias turísticas, estaria perfeitamente conservado, haveria visitas guiadas, tendas de souvenirs, cafetaria, e até cobrariam entrada.