sábado, 5 de dezembro de 2015

Primeiras impressões de Oxônia




Vista desde o meu despacho na universidade. Bonita é, ainda que tem o inconveniente de que é olhar para fora e dar ganas de deixar de trabalhar e ir fazer footing polo parque.

Depois de Planícia, Novánglia e Beyéria, chega o primeiro informe sobre a seguinte estadia extraplanetária, esta vez em Oxônia (evidentemente nom procedeu fazê-lo de Bracalândia, pois strictu senso nom é um planeta, senom apenas o hemisfério Sul de Arbolícia).








O Eagle and Child é um pub  relativamente novo (data de 1650 nada mais) onde adoitavam combinar JRR Tolkien, CS Lewis e outros frikis para falar de elfos e essas cousas. Aqui é onde Tolkien lhes lia aos seus coleguis (conhecidos como os Inklings) o que ia escrevendo. Conhece-se que eram amigos um pouco falsos porque ninguém lhe dixo à cara: "olha, J.R., isto do Senhor dos Aneis está bem, mas nom dá para 3 livros; escreve um e aforra as descrições intermináveis. Ah, e ao fazeres testamento deixa bem clarinho que se algumha vez fam umha película, nom se carguem a Tom Bombadil, por amor de deus!".


Si, é a minha bici (alugada). E si, seguem a existir essas cabinas de teléfono.






Algumhas imagens de High Street, umha das ruas principais. A primeira lembra ao quadro de Turner, nomsi? Ainda que nom está sacada desde o mesmo sítio exatamente, haverá cem metros de diferença ou assi. A memória nom é perfeita, que lhe imos fazer.


A rua da lógica! Nom é um nome estupendo?


O Ashmolean seica é o museu mais antigo do mundo. Tampouco é tam velho, é de 1683; nesta cidade hai vários pubs que lhe sacam uns quantos anos. Gente sensata, preocupava-se de arranjar primeiro o importante.



O Turf Tavern é outro pub do século XVII, e nota-se porque os edifícios onde está som realmente vetustos ("com encanto", que se di--e abofé que neste caso é certo). Atendem rápido, o fish & chips está bom, e tenhem umha boa selecçom de cask ales (ainda que tamém servem San Miguel, eles saberám por que). Aqui tenhem parado a tomar umha pinta desde Oscar Wilde a Stephen Hawking, passando por Liz Taylor. Si, vale, tamém Margaret Thatcher... som os riscos de nom reservar o direito de admissom.


Banbury Road pola manhã, quando vou de caminho ao choio. Por ponher umha soleada.


Pois isso, "New" College lane. A passagem elevada parece moi práctica, para quando chove.


 Um pouco de cor para rematar: Holywell Street.

1 comentário:

Carminha disse...

Botámoste de menos. Arbolicia entrou no inverno dende que te fuches...